Sabtu, 29 Mei 2010
29~05~2010
besttttt!!!!!even penat tp best giler..seb bek alan n azan sporting..layan jek ak ngn yana hahaha..semalam sampai nk patah kaki jln kuikui >.< ikot jek..same2 cari..smlm cari shawl tok yana..lame gak tp best..dpt usha2 bju raye tok taon ni hehehe..planing nk same tp tatau la..ak nk biru alan nk ijau..ak nk kuning die nk orange huh!! hahaha lawak jek..die tu saje jek suke kacau..smlm pgi da kuar blk sampi umah kul 10mlm..hahah seb bek ak bawak keta tgl kt ktm.kalo x cuak gak nk nek cab memlm mcm tuh..takot jekh huhuhu..blk2 umh ngt kn nk md nk trs tdo...tp......akk ak ni ajk beburak plk..sampi la kul 12 haha br tdo..huhu..die mmg..nk tau pe ak wt..syg akk ak sgt2..sporting n easy going..tp kadang2 tu xpek gak..haha..
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
Tiada ulasan:
Catat Ulasan