sgt geram bile ak tertgk die ckp ak mcm tuh~tp pe kn daye ak redha jela..mulot die ne la ak ley tutup kai penutup botol o penutup mangkok jmban hahaha(gelak jahat) kalo die xpuas hati ngn ak o pape bio la..mcm buah hati ak ckp 'biala die' asal ak citer jek 'biala die'..hemm ak pon bia jela..ak xrugi pape jek tp perasaan geram tuh ade la..tipula kalo ak ckp tade rse tuh..ala bese la tu pompuan..de gak rase ketidak puasan hati kn hahah..ak pk ni jek jnji bf ak syg ak tu jek..kalo ak xpk tu sume ak mmg carik pompuan tuh...tp pk sabar.......sabar2...bnda dah jd..benda ni kalo tau pon bff ak yana...die byk bg nasehat kt ak..pape citer panas die y sampikn hahhaa..bgus betol..nape la dlu ak ngn yana x mcm ni eh..huhu...sedey plak bile ingt sal ak gadoh giler2 ngn die dlu..ak ase mcm ak ni jahat sgt2..yayang soriiii.........=( pomis xbuat lg hhuhuhu..thn ni ak da tkut da nk jnji nk shopim rye same2..tkut sgt jd mcm thun lepas..tgu la kalo da betol2 nk shopim br plan...sgt takot..pk2 blk cam xsabau nk plan..hahhaa.mcm nk kai bju same jek ngn yana thn ni hehhe...hope jd la..sambil shopim ley celeb bufday ak hehehe....ni dah jd citer len dah ni hahahaha.....bunguk sudah~pape pom saat ni ak rindu sgt kt kwn2 ak..<3
Tiada ulasan:
Catat Ulasan